IDENTYFIKACJA WIZUALNA
Identyfikacja wizualna to wszystkie elementy, kreujące wizerunek firmy. Składają się na nią symbole i zachowania, stosowane w celu wyróżnienia jej spośród konkurencji. Identyfikacja wizualna to “ubranie” każdej firmy, namacalna interpretacja, która działa na zmysły. Wyróżnikiem identyfikacji wizualnej jest nieprzypadkowość, nie opiera się ona na osobistej preferencji, lecz na mocnym podłożu strategicznym marki.
Identyfikacja zwraca uwagę na 3 rzeczy: to, kim jesteśmy, to jacy jesteśmy, to jak się zachowujemy. Skuteczny design nie ma być formą dekoracji, lecz osiągać zamierzone rezultaty np. edukacyjne, marketingowe. To, z czym chcemy być kojarzeni, musi być odpowiednio zaprezentowane w identyfikacji wizualnej firmy.
Wydruki wielkoformatowe laminowane jako tapety w holu głównym centrum szkoleniowego LINCOLN ELECTRIC w Tychach Wydruki wielkoformatowe laminowane jako tapety w holu głównym centrum szkoleniowego LINCOLN ELECTRIC w Tychach Wydruki wielkoformatowe oraz typografia wycinana na ploterze i wyklejana na drzwiach + numeracja na szafkach osobistych z folii czarnej, barwionej w masie Tablice informacyjne oraz dedykowany wieszak na przyłbice spawalnicze Tablice informacyjne oraz dedykowany wieszak na przyłbice spawalnicze Typografia na drzwiach z folii wycinanej na ploterze. Numeracja na szafkach osobistych z folii czarnej, barwionej w masie Typografia na drzwiach przejściowych z folii wycinanej na ploterze + typografia 3D (wielojęzyczne napisy)